شمال موزیک - شمالی موزیک

شــــــــــــما لــــی مـــــــو زیــــک- شمال موزیک-آهنگ شمالی:آهنگ مازندرانی

شمال موزیک - شمالی موزیک

شــــــــــــما لــــی مـــــــو زیــــک- شمال موزیک-آهنگ شمالی:آهنگ مازندرانی

►دانلودآهنگ دلبر با صدای ایمان فلاح◄

دانلود آهنگ دلبر با صدای ایمان فلاح

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا با صدای ایمان فلاح به نام دلبر

نوازنده: حمید رشیدی

 Download New Music And Mp3 - Iman Fallah -Delbar

پخش از:سایت شمالی موزیک/دانلود آهنگ مازندرانی جدید


 
دانلودآهنگ دلبر با صدای ایمان فلاح
اسم خواننده حجمدانلود
ایمان فلاح3.13 MBDOWMLOAD
متن آهنگ دلبر
 دلبر مِه غم سرُشته { دلبر پر از غم شدم}
ها دلبر
دلبر تُو کِجه بُردی؟ ( دلبر تو کجا رفتی؟)
ته غم مره بکشته { غمت منو کشته}
ها دلبر
دلبر تُو کِجه بُردی؟ ( دلبر تو کجا رفتی؟)
نیشتِمِه بِرمِه کِمِه ( نشستم وگریه میکنم )
ها دلبر
دلبر تُو کِجه بُردی؟ ( دلبر تو کجا رفتی؟)
شِه دِل ِ پاره کِمِه ( خودم و عذاب میدم )
ها دلبر
دلبر تُو کِجه بُردی؟ ( دلبر تو کجا رفتی؟)
بدونه تو نتومه { بدونه تو نمیتونم }
ها دلبر
دلبر تُو کِجه بُردی؟ ( دلبر تو کجا رفتی؟)
دنیا بی تو تمومه { دنیام بدونه تو تمومه }
ها دلبر
دلبر تُو.کِجه بُردی؟ ( دلبر تو کجا رفتی؟)
دلبر و دلبر کمه { همش درمورد ِ تو صحبت میکنم }
ها دلبر
دلبر تُو کِجه بُردی؟ ( دلبر تو کجا رفتی؟)
همه ره خَوِر کمه. { به همه اطلاع میدم }
ها دلبر
دلبر تُو کِجه بُردی؟ ( دلبر تو کجا رفتی؟)
شاهی و ساری ماشین سواری { شاهی (همون.قائمشهر) و ساری و ماشین سواری}
ای خدا مِه دل ِ وِنِه ( ای خدا دلم میخواد )
کیجا شمالی خَلِه خوشگلی { دختر شمالی خیلی خوشگلی }
ای خدا مِه دل ِ وِنِه ( ای خدا دلم میخواد )
لَ له وا بزن 
ای خدا مِه دل ِ وِنِه ( ای خدا دلم میخواد )
جان ِ مار بخون دل ِ وا بزن { منظور همون آهنگ جان ِ مار هستش }
ای خدا مِه دل ِ.وِنِه ( ای خدا دلم میخواد )
ای خدا مِه دل ِ وِنِه ( ای خدا دلم میخواد )
ای خدا مِه دل ِ وِنِه ( ای خدا دلم میخواد )
ای خدا مِه دل ِ وِنِه ( ای خدا دلم میخواد )
ای خدا مِه دل ِ وِنِه ( ای خدا دلم میخواد )
شمال بَوین چِه خاره { ببین شمال چقدر خوبه }
سرسبز و لاله زاره
هر گوشه کناره
زمستون و بهاره
آخ فصل ِ گرما بَیّه آخ وقته دریا بَیّه { بَیّه = شدش }
محمودآباد تا گرگان
بَوین چه غوغا بَیّه { بَوین = ببین }
آقا تو مهربونی زرنگی و شیطونی
هروقت که دریا شُومی { شُومی = میریم }
مونّه تِه پشیمونه { مونّه = میمونه }
آخ فصل ِ گرما بَیّه.آخ وقته دریا بَیّه { بَیّه = شدش }
محمودآباد تا گرگان
بَوین چه غوغا بَیّه { بَوین = ببین }
دلبر مِه غم سرُشته { دلبر پر از غم شدم}
ها دلبر
دلبر تُو کِجه بُردی؟ ( دلبر تو کجا رفتی؟)
ته غم مره بکشته { غمت منو کشته}
ها دلبر
دلبر تُو کِجه بُردی؟ ( دلبر تو کجا رفتی؟)
نیشتِمِه بِرمِه کِمِه ( نشستم وگریه میکنم )
ها دلبر
دلبر تُو کِجه بُردی؟ ( دلبر تو کجا رفتی؟)
شِه دِل ِ پاره کِمِه ( خودم و عذاب میدم )
ها دلبر
دلبر تُو کِجه بُردی؟ ( دلبر تو کجا رفتی؟)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.